FANDOM

Artykuł stworzony i edytowany przez Nadiję03. Proszę nie zmieniać treści artykułu.

Angry Birds Heroes to gra wymyślona przez NADIJA03.

Ten artykuł zajmuje 1 miejsce w Najdłuższych stronach.

Nadija03_Angry_Birds_Heroes_Logo.png

Miejca i inneEdytuj

Angry Birds Heroes będzie posiadało kilka miejsc, które będą odblokowywane jak w Angry Birds Space.

Ring AtletaEdytuj

Pierwsze miejsce, to "Ring Atleta" na którym ptaki-bohaterowie będą przebijać karton, drewno, szkło.

Gdy przejdziemy 30 poziomów ciągłego załatwiania świń, pokazuje nam się filmik końcowy, na którym widać świnie uciekające zza zaplecza z jajkami i rakietom ptaków uciekają na Słodką Planetę.

Słodka PlanetaEdytuj

Drugie miejce to Słodka Planeta. Widzimy, jak ptaki dostają się na nią swoim Magicznym Smokiem, który będzie naszym Mighty Eagle.

Planeta zawiera 35 poziomów. Prawie wszystko składa się tam z cukru i waty cukrowej. Zbieramy tam Błękitne Lizaki, które służą za Złote jaja. Po zebraniu dużej ilości Błękitnych Lizaków (15) odblokowujemy Tajny Poziom, który składa się tylko z klocków.

Filmik końcowy pokazuje nam ptaki, które dzielnie wiążą świnie i wywożą na Księżyc.

KsiężycEdytuj

Ta sekcja zostanie rozbudowana.

UlicaEdytuj

Ta sekcja zostanie rozbudowana.

PostacieEdytuj

PtakiEdytuj

Gra nie będzie zawierała zwykłych ptaków, jak Red, Blue's, Chuck...

Będzie kilka podstawowych ptaków, tyle że w przebraniach! Oto spis wszystkich ptaków:

  • Justyna
  • Terence (W przebraniu)
  • Bomb (W przebraniu)
  • Jay, Jake i Jim (W przebraniach)
  • Al (W przebraniu)
  • Chyck (W przebraniu)
  • Pony Bird
Ta sekcja zostanie rozbudowana

OgólnieEdytuj

Gra została zapowiedziana oficjalnie 6.10.2013 przez firmę Rovio z pomocą NADIJA03.

Pierwsze gry będą dostępne na urządzenia z Androidem (Smartfony, tablety...).

Następnie autorzy planują przenieść ją na Google Chrome i Facebooka. Na koniec zostanie udostępniona na płytach PC do systemów Windows Vista, Windows 7, Windows 8, itd.

Jeszcze nie jest zaplanowane wstawienie ich na Xbox'y 360 i PS Move.

Kliknij tu, aby zobaczyć galerię!