FANDOM

Angry Birds War to gra Angry Birds której fabuła skupia się na wojnie między ptakami a świniami.

Postacie Edytuj

Protagoniści: Red-Pistol Bird, Chuck-Rocket Bird, Bomb, Blue Birds-Granate Bird, Matylda-Bombardier Bird, Stella, Orange Bird-Atom Bomb Bird, Boomerang-Beret Bird, Swinia Stefan, Terence-Minigun Bird, Bazooka Bird.

Antagonisci: Helmet Pig, Solider Pig, Green Beret, Red Beret, Officer Pig, Moustache Pig-General/Admiral Pig, Pig Seaman, Pig Pilot, Jetpack Pig, Pig Tank Solider, Pig Bazooka, Pig Flamethrower, Pig King, Pig Sniper, Bomb Helmet Pig, Super Pig Solider, Super Bazooka, Cyborg.

Rozdzialy Edytuj

Pig Solider-jest jak normalne Angry Birds, tylko pojawiają się tam Pig Soliders, boss:Pig Solider.

First Battle-ptaki spotykaja Stefana ktory daje im broń, pojawiaja sie Pigs Beret, boss:Pig Officer.

This is War-konflikt swin i ptakow rozwija się, boss:Pig Officer.

Water Battle-ptaki musza zniszczyc statki świn, pojawiaja sie Pig Seaman,boss:Pig Admiral.

Air Battle-ptaki musza zniszczyc samoloty świń, pojawiaja sie Pig Pilots i Jetpack Pig, boss:Pig General.

Tank War-ptaki musza zniszczyc pojazdy ladowe świń, pojawiają się Pig Tank Soliders.

Total War-konflikt przebraza sie w ogromna wojne, pojawiaja się Pig Bazooka i Pig Flamethrower, boss:Pig King.

Boom!-pojawia się Bazooka Bird i nowe świnie:Pig Sniper i Bomb Helmet Pig, boss:Super Bazooka.

Mega War-pojawiają się Super Solider, boss:Cyborg.

Mighty Eagle Edytuj

Funkcje orła pełni tu samolot zrzucajacy bombe.