FANDOM

część wstępnaEdytuj

Dawno dawno temu był sobie dawny bird. Był legendą. Był bardzo dobrym ptakiem  i lubiany zwał sie tajemniczy bird mieszkał w willi u jego dziadka dobrze się tam czuł. Nauczył się nowych dobrych a raczej bardzo dobrych ataków. Były to takie jak np: supers attacs czy inne mocne ataki. Był bardzo i to bardzo silny był popularny i lubiany. Że aż każdy chciał od niego autograf chociaż na końcu opowieści zeszedł na psy i zmarł (takie jest życie) ok więc teraz pierwsza część.

część 1Edytuj

Urodził się w 1234 a umarł w 1490 roku żył 2000 ileś lat czyli bardzo długo miał mame dziadka i ojca mieszkał w anglii jescze przed  powstaniem ameryki. Był bardzo dobrym ptakiem i był bardzo bogaty bo mieszkał w willi co jest opisane w 1 części. On   mieszkał koło dawnej finladii gdzie później w roku 2008 podczas wydarzeń angry birds origins urodziły sie aktualne ptaki. Uwielbiał swoje mieszkanie często pisał wiersze  zajmowały dużo linijek ale i organizował światowe olimpiady w anglii wtedy nie było żadnych epidemi ale i tak umarł jak i teraz nie ma epidemii. Ale była ciężka praca nawet małe ptaki pracowały ostrych zakładach.  Reszta w następnej części.

część 2Edytuj

W 1300 roku wziął ślub. I jego żona urodziła dzieci dzieci zmarły w 1900 roku żyły krócej bo w tych czasach bez rodziców niedało sie wytrzymać miał swoją tożsamość  był kultowym ptakiem  każdy zanim tęsknij szczególnie jego dzieci wiódł bardzo trudne życie czas osobiście szybko leciał i wtej części jest rok  1301 rok czas bardzo szybko leciał niedało się tego wyobrazić. Ale tak było niestety to było ciężkie życie. Ale można było czasem dożyć do 1988 roku ale i tak każdy musiał by być wielkim śmiałkiem. Część 3.

część 3Edytuj

to był już 1334 rok wtedy zaczął być kryzys wszystko stawało się zaraz bardziej droższe i nie było nikogo prawie stać na inne rzeczy ludzie jedli bardzo nieciekawe rzeczy nienawidzili tych rzeczy a raczej ptaki były to ciężkie czasy dla dawnego birda choć je bardzo lubiał mówi mhhh  wtedy weszła straż do jego pokoju.

część 4Edytuj

Już kolejny rok i teraz fabryka zabawek schodziła na psy zaraz mniej zabawek było kupowanych z powodu kryzysu ale dawny bird musiał uciekać przed strażą która chciała go zniszcyć.

część 5Edytuj

Kolejna część kryzysu. Było jescze trudnej a straż zaraz bardziej i to bardziej goniła io był jescze tym większy kryzys

część 6Edytuj

Noi teraz miasto zchodziło na psy niszczyło się. Dawny bird musiał uciekać bardzo bardzo szybko niebył za szybki ale jakoś musię to udało.

część 7Edytuj

Zdarzył się skandal zgineła i zmarła żona dawnego birda uciekającego przed strażą.

część 8Edytuj

Noi tragedia to koniec Dawny bird zeszedł na psy to był koniec i zmarł takie jest życie niesty dzieci jak i o mame bardzo płakały. Takie niestety jest życie był wspominany za kultowego bohatera ale to nie koniec bo po 400 latach okazało się że żyje i został bochaterem na zawsze.