FANDOM

Część 1Edytuj

Tutaj zaczyna sie historia o bardzo dobrym ptaku super birdzie. Jest to bardzo silny ptak Używa takich mocy jak np: super bum czy innych jest bardzo i to bardzo mocny . Potrafi nisczyć dużo świń. Jest odpowiednikiem większości birdów. Ale i o wiele lepszych.

Część 2Edytuj

W tej części będzie jak ucieka. Będzie musiał szybko uciekać bo świnie będą go gonić będzie krucho super bird będzie wiał bardzo szybko. Bo musi uciec do zamku król birda. I zdobyć koronę świnie dalej go gonią. I dalej. A potem ucieka przed świniami i zdobywa korone. I zostaje królem. Ale także zdobywa berło króla. Które włada światem Angry Birds. Jest to bardzo wielka moc.

część 3Edytuj

Teraz musi zniszczyć wszystkie świnie. Lub więcej. Ale dzięki temu berłowi znisczy ich tyle ile zechce to będzie dla niego dosyć trudne zadanie. I trzeba wiedzieć że będzie także następny król w następnym opowiadaniu.

część 4Edytuj

Tu wskakuje do spiżarni nisczyć świnie. Ściga te świnie ile może dorywa 5678 świń a 678 z nich uciekło. I ściga je dalej i dalej aż dorywa 100 z nich potem dorywa troche mniej a potem traci moc i musi uciekać po więcej mocy . Lub inaczej zendleję na miejscu.

Część 5Edytuj

Teraz dotarł po moc i dalej ścigał świnie złapał ich kolejne 100 i+ jecze jedną. Ale jescze miał okazję dorwać króla świń.

Część 6Edytuj

Tu znowu zaczoł ścigać świnie. I znowu one go ścigały i było tak dalej aż tak dalej i tak dalej

część 7Edytuj

Teraz znisczył świnie na drodze i dalej jechał i jechał i był na pierwszej pozycji i dostał kolejną nagrodę.

część 8Edytuj

Tutaj już prawie koniec świne zniknęły i świat Angry Birds został ocalony

część 9Edytuj

To już koniec opowieści.