FANDOM

Stink Bird - to ptak który wydziela z seibie śmierdzącą woń która sprawia że świnki giną z smrodu i mogą zatruć także inne świnki które z kolei mogą zatruć jeszcze inne . Ponadto lubi chhodzić po bagnach pojawi sie w patchu od jednej z gry w ptaszki ogólnie nic o nim nie wiadomo pojawi sie troche później jest dosyć silnym ptakiem i umiejentym w survivalowym terenie. Potrafi przetrwać bez jednejk rany  i dobrze nisczy świnie. Planuje znisczyć wszystkie baggienne świnie i być łowcą.

siłaEdytuj

około dużej masy lub mniejszej

bronieEdytuj

przetrwanie na suriwalowych obozach i wiele innych

planyEdytuj

chce znisczyć wszystkie bagienne świnie lub je wypatroszyć

historiaEdytuj

nie jest najsilniejszym ptakiem lecz jest  dobry inaczej nazywa sie survival bird i nisczy bardzo dobrze świnie i preceyzyjnie celuje i śmierdzi  a smród to jego kamuflasz aby świnie zgineły celuje 3550 metrów w świnie ma także jeepa którym jeździ na survivale lub gdzie indziej ma wielką wene do smrodu i survivalu i kocha przetrwać to jest jego zajęcie i nawet prawie praca. Największą pasje i tak przywiązuje do smrodu bo bez smrodu nie może np: żyć i używa smrodokombinezonu w przenośni antyzonu uwielbia bawyć sie wybuchową benzyną on ją nisczy i przelewa jako picie na survivialu.  Bawi w minecrafta zabawa w minecrafta to kolejna z jego pasji. Ogólne prowadzi smrodowe życie ale lubi też suvival interesuje sie jeeppami.
Stink Bird
[[{{{obraz}}}|{{{szerokosc obrazu}}}px]]
Informacje
Umiejętność {{{moc}}}
Pierwszy poziom: {{{pierwszy poziom}}}
Płeć: {{{plec}}}
Gatunek: {{{gatunek}}}
Lokalizacja: {{{lokalizacja}}}
Siła: {{{sila}}}
Rozmiar: {{{rozmiar}}}

Lubi czasem wysłać do kogoś emaile lub inne rzeczy jego życie jest epickie i przygodowe.